Class Leader

O co ide? Spolu s pomocou oficir chatu sme vybrali ludi co vam budu pomahat s vasou clasou.
Co bude mat taky class leader na praci? So svojim rankom je povazovany za GuM assista - moze promotovat, demotovat, vyberat z hyjal slotu. Okrem toho kedze class leader, bude laedovat (viest) vsetkych svojich zverenych. Taky mensi zoznam uloh:

- Skontrolovat hracov pod sebou, t.j. enchanty, talenty, gemy, eq a pod.
- Poradit ci poucit, pripadne pomoct so spellmi, talentami, pouzivanie potiek, olejov atd.
- Sledovat dmg/heal/takovanie hracov a vzhladom na vysledky riesit pripadne nedostatky. (Napr. v testovacom ZA ci kara)
- Dat aku - taku spravu o stave classov v guilde, povedat co chyba, ci coho je dostatok, vyjadrovat sa k prihlaskam (Ocenim hlavne ich, samozrejme moze sa vyjadrt kazdy clen).

Zoznam class leadrov:
Wenz - druid
Shother - hunter
Andrian - mage
Semeno - paladin
Spyder - rogue
Migel - shaman
Ritta(Meg) - warlock

Tymto by som chcel aby ste aj ostatny hraci nesedeli len tak a necakali kym sa vam jeden z nich ozve s nejakymi radami, kludne sa pytajte, urcite vas radi vypocuju poradia, pomozu. Okrem toho na stranke mame zalozky informacie na raidy a informacie pre classy, takze aj tam je mozne ziskat vcelku obstojne informacie.

Kazdopadne toto je zatial testovacia prevadzka a uvidime co z toho bude a ako to prospeje guilde.

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License