Raid Heal

Vzhledem k tomu, že já sám jsem ve většině ohledů lama, tak tento krátký článek je víceméně překlad podobného tématu z wowwiki. Pro ty z vás, kterým se to nechce hledat nebo překládat se to třeba bude hodit.

Jako healer:

  • Neplýtvejte manou na nic jiného než na nezbytný heal raidu, pokud si nejste absolutně jisti, že vám vydrží mana do konce combatu.
  • Uvědomte si, že jste jeden z nejdůležitějších členů party/raidu, takže zbytečně nemachrujte/nelamte, protože jako mrtvolky toho moc neuhealujete (krom priesta :)
  • Mějte na vědomí, že spolu s vámi je nejdůležitější tank (v raidu patrně před vámi, když je víc healerů ale jen jeden MT), čili prvotní snaha je zachránit tank
  • Co se týče priorit ostatních classů v raidu, plate a mail vyžadují menší péči jako cloth dmg, lock nebo mage dokáže nabrat aggro a umřít během neuvěřitelně krátké chvíle, čili snažit se pomáhat co to jde (shield, …)
  • Snažte se přemýšlet trochu nejenom o healování, ale dívejte se kolem sebe, zběsile neprchejte pozpátku do náruče mobů, měli byste mít dobrý přehled o aktuální situaci - kdo má kolik aggra, kde je jaký mob, kde mám stát, abych nedostal dacku atp.
  • AGGRO je problém, tak několik zásad jak s ním nakládat: pokud naberete aggro, hlavně neutíkejte směrem od tanka, buď zůstaňte stát nebo lépe - rozběhněte se k tankovi, který se pokusí z vás moba okamžitě sundat, helujte se a fade, shield, medvěd, cokoli máte…

Z vlastní zkušenosti můžu potvrdit, že se vyplatí kombinovat různé druhy healerů - priest+druid, shaman+druid, všichni tři dohromady… - především proto, že každý je silný v jiném typu healu a tudíž v jiné situaci a např. dva priesti v jednom 5ti členném dungu overhealnou snadno a zbytečně mnohem víc než např. priest s druidem, pokud se nějak speciálně nedomluví, proto se vyplatí na to myslet při skládání grupy.

Kdyby k tomu chtěl mistr Hrdobec nebo mistr Algeroth cokoli dodat byl bych jen potěšen :)

roast

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License